måndag 18 november 2013

Announcement

Ifall nån undrar så har jag börjat blogga på min första blogg igen. Mumin och jag heter den. Hjärtligt välkommna att följa med mig där.

Jag har så väldigt lite inredningsrelaterat att skriva om, trädgårdssäsongen är ju över mer eller mindre och att blogga är ju så roligt.

Mumin och jag handlar om allt mellan himmel och jord, ja om livet.

Jag kommer förståss att läsa inredningsbloggar för hur kan man låta bli liksom. Ha det bra och vem vet kanske jag nästa sommar börja blogga igen här på Linnéas butik när den börja hända nånting i rabatterna.

Tack skall ni ha ni som följt med mig och välkomna till Mumin och jag.

3 kommentarer:

Klara sa...

jeeeeiii ska genast gå o kolla,gillar nog denhär bloggen med, men gillar mera mumin och jag :) syns där

Klara sa...

jeeeeiii ska genast gå o kolla,gillar nog denhär bloggen med, men gillar mera mumin och jag :) syns där

Linnéa sa...

Tack Klara, dej kan man lita på.